петък, 4 ноември 2011 г.

:D ПрИмоция! ПрИмоция!



„Тази седмица в Билла! 50% намаление на консервите с обезпокоителни за блъснатите от майки с пазарски колички.” Ще ми се да има и такава промоция, но (уви) животът е гаден.
Това е едно от най-страшните неща: да те прегази майка, водач на псевдо – пазарско безМПС (заедно със своето изчадие:D ) предназначено да задоволява капризите на гореспоменатия врякащ и изключително бърз (както и опасен ) дребен изрод. Хванахте ли ми мисълта? :D Я, какво дълго изречение се получи! Много съм добър! Това ми напомни как веднъж в трамвая една подобна майка осигуряваше място на малкото си, размахвайки омекнала краставица от пазара”Д. Петков” (:D Май съм прекалил с National Geographic).
Но съгласете се, що за киви ще расте в Италия и Нова Зеландия?:D Едновременно! Защото на табелката пишеше „Италия”, а на етикета – „Нова Зеландия”! Това само в научно-популярен филм могат да ми го обяснят. Както и не мога да разбера как македонските домати са с левче по-скъпи от българските! 8-) Значи родните ми домати са по-скъпи от другите, които също са ми родни!
:D Но, куфей, народе! Намерих безплатен източник на пера за моята китарка! Просто ще си взема още една-две билла карти! Като вземем предвид и факта, че са в комплекг по 5, това прави 8 малки и 2 големи карти! :D Само да не прецакам музикалните магазини. Това ще ми е отмъщението бъгавите колички. Отивам аз пред редичката, коато прилича на опашка пенсионери пред аптека :D и опитвам да си инсъртна 20-те стотинки. О, ужас, не искат да влязат! В отвора има дъвкa :D! Споко, Вихо. Да идем на дрyгата редичка. Правя втори опит. Пак не става. Поеми си въздух, Вихо! Хайде на третата. Този път стана, но верижката не се откачва! Преброй до десет, Вихо.Сега ако и на последната не се получи... емиии... и кратко... ер голям...корен квадратен... АААААААААА!!! U mad? :D Чакай, Вихо, опитай да не вадиш калашника! :D КАКВО ТОЛКОВА! ЩЕ СИ ВЗЕМА КИСЕЛОТО МЛЯКО БЕЗ КОЛИЧКА!

Няма коментари:

Публикуване на коментар